Известие

Collapse
No announcement yet.

Биелен лагер ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    А най-гадно е като даваш пари да оправиш нещо и то пак не е оправено....
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      А най-гадно е като даваш пари да оправиш нещо и то пак не е оправено....
      Не той мотора работи много добре сега. Имам предвид, че работи тихо и плавно с тези повдигачи. Не му се броят цилиндрите някак. Само в първите 2, 3 скунди като паля причуква повдигач отново.

      Мисля си, че сега това 10W60 ще излети и ще си налея пак 20к или Performer 5W40. Явно идва гъстичко.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Не той мотора работи много добре сега. Имам предвид, че работи тихо и плавно с тези повдигачи. Не му се броят цилиндрите някак. Само в първите 2, 3 скунди като паля причуква повдигач отново.

        Мисля си, че сега това 10W60 ще излети и ще си налея пак 20к или Performer 5W40. Явно идва гъстичко.
        Споко ревизията на тоя мотор е консуматив и сам го знеш това. На мене средностатистически TS ми изкарва около 20к. Сега съм на 21к и освен че понагорва масло, не кой знае колко много за стила ми на каране, нема ядове. Аз го гледам от тая гледна точка че съм 1к километра на далавера. Карай с 10в60 и не се прави на китаец, като роди мотора на двора и пак си в джаза
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #49
          За успокоение ще ти кажа, че и аз още цъкам, но не съм се и захващал да продъжа да търся проблема. Сега каляската е на шприц и прави тен на слънце. Като я направя, ще сменям ремъци ролки и т.н , та тогава ще разлупя да кириза внимателно ко става отгоре.

          Ти , като смени повдигачи, смени ли маслото ?

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            За успокоение ще ти кажа, че и аз още цъкам, но не съм се и захващал да продъжа да търся проблема. Сега каляската е на шприц и прави тен на слънце. Като я направя, ще сменям ремъци ролки и т.н , та тогава ще разлупя да кириза внимателно ко става отгоре.

            Ти , като смени повдигачи, смени ли маслото ?
            Не съм сменял маслото. То е на 4000 км. Ама то онова цъкане постоянното изчезна. Сега не цъка както преди, а само причуква като паля за 1, 2 секунди. Това е.

            Може да има и някоя позапушена магистрала. При следващя смяна мисля да промия мотора. Или ще роди или ще се оправи
            Last edited by oem; d.m.y г., 16:58.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Не съм сменял маслото. То е на 4000 км. Ама то онова цъкане постоянното изчезна. Сега не цъка както преди, а само причуква като паля за 1, 2 секунди. Това е.

              Може да има и някоя позапушена магистрала. При следващя смяна мисля да промия мотора. Или ще роди или ще се оправи
              Ами то е нормално при хидравлични повдигачи да причука за 1-2 секунди. Или бъркам?
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #52
                Ако всичко е наред не е нормално.

                ПП. Днес си направих експеримент. В една спринцовка с махнато буталце сипах до горе (20 кубика) масло Селения 20к. и засякох за колко време ще се изпразни до 0. Точно за 3 мин и 20 сек.

                После същото със Selenia Racing. Точно за 4 минути. И двете масла бяха с еднаква температура. Този тест го правих няколко пъти и с двете масла понеже още първия път като налях Рейсинг ми се стори, че е по гъсто, но мислех, че си въобразявам. Но не. По-гъсто си е.

                В темата за маслата се твърдеше, че разликата била само в това, че 10W60 си запавала гъстотата и в по-високите температури. Но не е точно така. Не, че ще мина пак на 20к. Просто ми беше интересно да направя този тест.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ако всичко е наред не е нормално.

                  ПП. Днес си направих експеримент. В една спринцовка с махнато буталце сипах до горе (20 кубика) масло Селения 20к. и засякох за колко време ще се изпразни до 0. Точно за 3 мин и 20 сек.

                  После същото със Selenia Racing. Точно за 4 минути. И двете масла бяха с еднаква температура. Този тест го правих няколко пъти и с двете масла понеже още първия път като налях Рейсинг ми се стори, че е по гъсто, но мислех, че си въобразявам. Но не. По-гъсто си е.

                  В темата за маслата се твърдеше, че разликата била само в това, че 10W60 си запавала гъстотата и в по-високите температури. Но не е точно така. Не, че ще мина пак на 20к. Просто ми беше интересно да направя този тест.
                  С този "експеримент" - нищо не доказваш. Има една наука - "Механика на флуидите" се казва, взимаш я, обладаваш я и след после - започваш да даваш научни обяснения.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    С този "експеримент" - нищо не доказваш. Има една наука - "Механика на флуидите" се казва, взимаш я, обладаваш я и след после - започваш да даваш научни обяснения.
                    Има и една наука химия. Ако си учил в техничекия по химия трябва да сте изучвали свойствата на маслата и точно такива елементарни упражнение да сте правили. А това е измерване на гъстотата. На определена температура и за време.

                    Разбира се, че има и мнооого други фактори. Аз доказвам на себе си само, че има разлика в гъстотата на маслата при еднаква температура и го споделям с вас.

                    Ти защи винаги ме контрираш?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      В темата за маслата се твърдеше, че разликата била само в това, че 10W60 си запавала гъстотата и в по-високите температури. Но не е точно така. Не, че ще мина пак на 20к. Просто ми беше интересно да направя този тест.
                      Рейсинтъг запазва вискозитета си при по-голям температурен диапазон, отколкото Голда. Малка разлика от това, което твърдиш...

                      Повтори си опита при ниски и при високи температури и докладвай резултатите ...
                      Last edited by spe4elist; d.m.y г., 00:19.

                      Comment


                      • #56
                        Ако имаше запушена магистрала, нямаше да спре да чука. Просто повдигачите, които остават натинати на гърбица се изпразват и се събират, а после им трябват няколко секунди и налягане от помпата за да се напълнят пак. Това е . Какави масла , какви 5 лева ?

                        Comment


                        • #57
                          Голямото гадаене с нищо не помага. Свършената работа и проверката е му е майката. Човек така се учи. Само с четене не става Трбява и да си почупи малко човек главата за да разбере за кво иде реч

                          P.S. А като я задържа повече във високите обороти и върна газта на празен ход почват леко да чукат и след 5, 6 секунди утихват пак. Това какво е?
                          Last edited by oem; d.m.y г., 08:23.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Това е от "хубави" повдигачи
                            Проблема е , че не задържат малото в тях
                            При високи обороти ( понеже се натискат по-често) изхвтрлят маслото от тях и слягат.
                            Другият вариант е да има съвсем малко въздух в тях и той да ти прави тез мизерии.
                            Карай и си свиркай, нищо им няма

                            Comment


                            • #59
                              А, бал съм ги. Въпреки, че британците казаха да им ги върна и да ми върнат парите. Не ми се разглобява май. Ще промия мотора само като сменям маслото и това ще му е.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X